Monday, December 13, 2010

Aku; versi nakal ^^

Owh hatiku amat terganggu
Amat sangat bangat
Tak tahu nak cerita dekat sape
Tapi kene luahkan jugak 
Letak tepi sat rasa takut dan gemuruh 
Pada sebuah ikatan pernikahan

Wiken lepas tengok sepupu kawen
Usia die lebih muda dari aku
Die lelaki...
Isteri die tak kerja
So bley jadi suri rumah sepenuh masa

Tengok diorang, aku pulak yang excited
Bestnya die dapat bini...
Full time housewife pulak tu
Cita-cita aku tu !

Aku yang dah pernah bercinta ni
Pastu sekarang maintain single
Kene jugak mengaku
Bahawasanya lelah dan sesak nafas jugak 
Untuk bersendirian
 Kan best kalau dapat kawen

Dapat siapkan makanan untuk die
Dapat siapkan pakaian die
Kemas rumah
Tunggu die balik kerja
Jalan-jalan dengan die
Balik kampung dengan die
Boleh message dan kol die selalu

Solat jemaah same-same
Hormati die
Taati die
Jaga harta die
Jaga maruah 
Ada anak dengan die (alamak bab ni takut sikit--> amanah tuh)

Paling best dapat bercinte dengan die ^^
Boleh manje2x
Boleh seksi2x
Boleh goda die ^^
Buat die sesak nafas, tak senang duduk setiap kali tengok aku :P


Hehehe
Ish ish ish
nakal betul aku malam ni :P
siapelah agaknye bakal jadi si die?
kepada suamiku, i miss you ^^
(perasan ^^ padahal kawen pun belom...heh)



























1 comment: