Wednesday, May 4, 2011

jiwa gatai

sempena cuti 3 hari yang lame
sabtu ahad isnin
ramai yang kahwin
aku ?
hehe...
seruan belum sampai

sambil2 siapkan homework wiken aku
banyak jugak TERberangan
buku Ke Mana Wang Anda tu best giler
semua orang patut bace
especially to those yang baru habis belajar dan nak mula kerja
semua cerita dalam tu
saham , takaful, simpanan tabung haji
even pasal duit kutu pun ade
cerita perancangan kewangan by age
macam when you are 20-30 what you should do and you shouldn't
kad kredit kad debit kad caj
macam macam


yang paling buat aku TERberangan tu 
of courselah bila Pn Hjh Rohani tu cerita pasal kahwin dan anak2
huiii...teruja betul aku
siap buat nota tuh
kalau boleh nak tulis sume kat sini
nak share ngan sume
tapi tak larat lah pulak kan
lagipun lagi elok bace sendiri
so dapat alami ape ku rasa


hurm...
tinggal 1 bab last ja nak habis buku tu
gagal habis on wiken
sebab sibuk merayau ngan ayah kat pasar pudu
pastu menyibuk kat hotel quality
joint mak kursus *eh..bukan joint, kacau*


erm...
dah tau bab2 kewangan nih
rasa banyak lagi nak kena baca pasal saham dan takaful terutamanya
jugak pasal bon
hurm...


by the way
sebab dah TERberangan
aku nak letak sikit budget dari duit aku kelak untuk suami ku
chewah ^^


yelah, sebagai perempuan mesti lah suka nak bergaya kan?
sekarang aku takde chance ... 
nanti dah kahwin aku nak bergaya sakan
selain rase best dan puas
dapat pahala :) biar hubby tak senang duduk :P


so...buat sementara ini
aku nak maxi skirt + wedges/ pumps/ platforms

pakai just for
my hubby 
(dalam rumah) ^^






mood : gatai




*lari laju2 - malu*



No comments:

Post a Comment