Wednesday, June 8, 2011

please resuscitate me...

on phone
Assalamualaikum
tengah buat apa
sibuk?

tak

macam mana kesimpulannye?
ape keputusan awak?
tunggu habis belajar dulu
nanti bincang

awak nak tunggu saya?

ye

pasti? yakin?

ye

nanti berani nak jumpe mak ayah?
pakcik makcik?

jumpe je lah...

erm
ok
sekarang?

duk diam je lah
tak payah berhubung
awak dahlah manje
sat lagi kol awak selalu
rindu pulak
saya dah lah keje
payah keluar jumpe awak

erm
ok
Assalamualaikum

***

hati rasa berpinar, mata rasa berair
aneh
asing
yup
jawapan die tu ganjil
die nak tunggu aku !
he is willing to wait for me !

pelik
benarkah?
he want me as his wife?

...
deep inside me
rasa lega amat

he love me
he need me
he want me

bestnyaaa !!!
but yet
i feel pricking pain
my soul is actively bleeding
and myself had difficulty in breathing

 all the pain
all the hardness
i bear all this time

its damn painful to love him
but yet i still love him

***

text message

Assalamualaikum abang
Saya sebenarnya agak terperanjat dengan jawapan abang tadi
Aneh. Ganjil. Pelik. Rasa tak nak percaya pun ada
Perempuan ni yang abang kata manje, kuat nangis, tak matang, macam budak2
Nak dijadikan isteri?

Abang...
maafkan saya
saya tak mampu
segala keperitan dan kepedihan mencintai abang
tak termampu lagi saya tanggung

kena halau balik
setiap panggilan
setiap massage
yang tak berbalas
maki hamun
kata2 kasar

rindu yang kena marah
cakap lembut yang kena marah
manje sikit kena marah
ambil berat kena marah
dan segala2nya yang di marah

saya ni macam sampah dalam hidup abang
datang bila nak
bila tak nak
bila marah
campak dalam longkang

menyepiiiiiiiiiiiiii lama
pastu tibe2 kol saya balik
marah2
tinggalkan
terbengong2 lah saya kat situ
begitulah cycle yang abang buat ulang2 kali
abang takde nak explain
nak minta maaf
nak layan baik2
cakap comel2

erm...
saya tak mampu
bersama abang
yang ada banyak rasa takut
cinta saya tekurung
tidak bebas
dan saya takut dilukai berkali2

antara cinta dan derita
makanya saya mohon perpisahan
maafkan saya kerana tidak mampu
untuk meneruskan perhubungan ini
saya tak kuat

Abang buatlah keje abang
Kita ambil haluan masing2
Saya minta maaf sangat
Jaga diri baik2
Muga abang dikurniakan wanita yang lebih baik

Selamat berbahagia tanpa sampah ni :(


***

-end of story of me and him


***

abang
kalaulah abang tahu besarnya cinta sayang pada abang
kalaulah abang tahu setiap keperitan sayang
kalaulah abang tahu betapa lukanya hati
atas perpisahan ini

:(

i love you
love you
and love you
and will always love you...



4 comments:

  1. aduyaii..

    penangan seorang adam kepada si hawa.

    alaahai..

    hm, cek nob sayang.. ada jodoh tak ke mana kan? :D
    tak mustahil dia adalah jodoh kamu. tapi macam saya kata dulu, istikharah lah untuk mendapatkan kepastian agar tidak silap buat perhitungan kelak. InsyaAllah.

    semoga kamu tabah my dear :)
    take care :)

    ReplyDelete
  2. salam dear :)

    erm
    :(

    ade satu lagi hal ...

    ReplyDelete
  3. we always luv u kaklong..hehe :)

    betul ckp cik sar tu..wat istikharah..minta petunjuk..

    ape hal satu lagi tu..cer citer cer citer :)

    ReplyDelete
  4. :)

    baik
    dah citer dah
    surprise :)

    ReplyDelete