Saturday, August 27, 2011

pasca gile-gile

hehehehe
adoyai 
kelakar pulak aku bila bace balik post aku ni

muahahahhahahahha
waduh waduh

dear baby,
juga cik sar  ^^

memang kronik petang semalam
sebenarnya dari khamis malam lagi
tapi cube bertahan
hingga ke petang
tak tertahan lagi 






seperti biasa 
sebabnya ...


mangkuk pinggan ex aku:(



dear baby

aku tak tahan 
perit lalui tempoh2 ni
sebab tu petang semalam dapat idea gile 
ahahahhaaa :D
bengong betul


mana taknya
ex aku ni 
die tau aku sayang die
dan die tak sudah2 masih tak nak lepaskan aku
padahal kami takde masa depan bersama
(halangan keluarga sebenarnye ... hehe...malas nak cite awal2)

aku memang dah maafkan kesalahan die dulu
askar, memang mental lah kan?
aku terpakselah paham 
walau hati still pedih
luka belum sembuh habis


dah sedap2 aku lari jauh dari die
beribu2 batu nautika jauhnye
berkilo2 tenaga aku guna
semuanya gagal bila die mucul lagi !


tensionnye !!!

dahlah die sedap2 kol aku
aku jawablah 
ingat de pe hal tadi
sekali buleh pulak die merajuk
sebab aku tak nak keluar
die nak jumpe aku
bile aku kol die balik
tak nak angkat pulak
!@#$!##%$@!

rindu aku lah tu :p
tapi tak nak ngaku 
huh !

dear baby
nak buat guano lagi ni?
hati penat tanggung rindu
tersiksanya rasa
tak larat lagi

aku tahu die juga tersiksa, sepertimana aku ...

muga cepat die dapat awek baru
dan lupakan aku


muga cepatlah aku kahwin
muga ku temui kebahagiaan yang ku cari selama ni

hurm...
tapi nak kahwin guano?
calon takde :(
uhuhuuhuhuuhuhu ...



*** 


aku ni sedaplah mata memandang, taulah jugak masak, ilmu rumahtangga pun kire alhamdulillah ... 
kerja boleh, tak kerja jadi suri rumah pun lagi aku suka (kalu JPA bagilah - aku pengkontrakan)
bonus: aku pandai menari (untuk hubbylah kan)
cume aku manje cket...kadang2 emo (perempuan lain pun same jugak kan?)
lain2 ok je kowt aku rase ^^
tawaran hebat still terbuka, rugi tau sape tak cube :P    














































































































































































































bilakah akan berakhir kegilaan ini? 
aku yang tak berapa nak kuat lagi :(



3 comments:

  1. ~ahahah. sah meroyan. ~ahah

    assalamualaikum ;)

    sabarlah mydear. makin kamu mintak, risau makin jauh pula perginya encek imam tu. :D

    betul kata encik psychopath tu. nak raya dah ni. doa2lah. untung2 ada yang datang beraya kat rumah terus datang merisik. eheh.

    salam lebaran my dear. :D

    ReplyDelete
  2. hehehe ~

    garang sungguh en psychopath ni :(

    nasib baik cik sar tak garang :)

    saya jawab kat next post yep ...

    ReplyDelete