Tuesday, September 27, 2011

Ratu cokelat :D

Salam baby :)

saje singgah sini kejap
rindu die sangat
>0'_"o< 

Baby, baru-baru ni I dapat email
Tentang cokelat
Alhamdulillah
Alhamdulillah
Alhamdulillah
Lepas ni dah tak payah diet cokelat lagi
Buleh makan hari-hari :)


Tengok last statement je senang :
  • Higher chocolate intake is related to a decreased risk for cardiometabolic disorders overall in 5 of 7 studies.
  • Higher chocolate intake is related to a reduced risk for cardiovascular disease by 37%, diabetes by 31%, and stroke by 29%. There is no link between chocolate intake and heart failure.

Bestnye bestnye :)
Dahlah tengah stress2 nak exam ni
Memang syok makan cokelat hari2

Owh ye baby...
I dah tau dah
Hari ni baru terSEDAR
Tentang diri sendiri

My ex ...
memang selalu kritik dan komen aku
begitu beginilah
ade je yang tak kena
tapi die still sayang aku
dan tak dapat nak lepaskan aku
even ada halangan keluarga
(tapi sekarang die macam dah redho je... alhamdulillah)

Hari ni aku sedar nape
Sebab aku ni suwiiittt :P
Okey tipu !
Aku yakin berikut ni sebabnye
Aku sangat menghormati die
Dan melayan die selayaknye 
Ade sekali tu
Time kitorang dating
Die tidur kat sebelah, penat sangat
Berkorban balik awal untuk aku
Padahal baru je keluar dari hutan 
2 minggu training askar ape ntah dalam hutan tu
So aku after parking kereta dekat masjid
Kejut lah die ajak pi solat
Die macam mamai2 gitu
Aku keluar dan bukak pintu sebelah
Aku tarik kaki seluarnye
Dan bukak stokin die
Lepas bukak belah kanan
Tibe2 die bangun terus halang aku
"ish tak payahlah, biar saye buat sendiri"
"takpelah, nanti jadi isteri kan saye kena buat macam ni jugak"
"tak payah !"
"baiklah, saye pi dulu"
terharu lah tu :p


Itulah sebabnya...
Dan aku baru sedar hari ni
Sebab asik teringat die je hari ni

Aduhailah hati
Janganlah terperosok ke zaman cintan cintun itu lagi
Sungguh tak bertamadun !
:p
Ikutilah cara yang ditetapkanNya
Pasti kamu kan tenang dan bahagia :)


Chaiyuk baby ^^


p/s : jom sambung makan cokelat -cadbury black forest
 

9 comments:

  1. hi kaklong..hi baby :)

    suwiitt nye kaklong..

    suwwiiit lagi cokelet tu kan..kihkihikih

    ReplyDelete
  2. ehehehe :)

    encek ni
    ade2 je
    nape tak tido lagi ni?

    hurm...
    mesti gayut dengan cik bunga ni ye?
    (bestnye :D)

    ReplyDelete
  3. hehe..takde gayut la kaklong..

    baru abis keje..kaklong nape tak tido lagi..

    jiwa kacau lagi ye.. :)

    ReplyDelete
  4. owh ye ke
    siannye die

    hurm
    dah makan belum ni?
    dah solat?

    pi lah rehat dulu...

    saye ok je
    alhamdulillah
    cume teringat-ingat cket je

    alhamdulillah ade cokelat
    :)
    terus hanyut ^^

    ReplyDelete
  5. hehe..sian kt sy kn kaklong :)

    hehe cokelet penenang jiwa ye..sy pun nk la..hihi ;)

    ReplyDelete
  6. tu lah
    kesian kesian
    cepat2lah nikah dengan cik bunga
    balik penat pun
    tak rasa penat :)

    :P

    nak cokelat jugak ke?

    meh la sini saye bagi :P

    ReplyDelete
  7. hehe..insyaallah kaklong.. :)

    eleh..ye ke ble kasi..takpe la..sy beli lain je la..hehe

    ReplyDelete
  8. :)

    tau takpe :D
    nite encek
    muga ketemu mimpi2 indah ^^

    ReplyDelete
  9. gnite jugak..

    sweet dream kaklong..baby juga..

    cewah..mcm bekapel plak..ber gnite2..hihi ;)

    ReplyDelete