Wednesday, October 5, 2011

kita satu

B,

kehidupan ni sangat luar biasa
di saat umur ku begini
telah macam2 aku lalui
even saat renovation hari tu
satu lagi pengalaman luar biasa dilalui
jiran-jiran punya hal
sungguh ajaib kehidupan ini B
tak semua manusia seperti yang kita fikirkan
dan kadang-kala sikap mereka amat tak terduga


B,


mak ayah sekali lagi panggil pekerja nak sambung renovate lagi
aku?
dah tentu2 tak setuju
tengah diorang nak buat kata putus
aku pakai telekung (paling pantas dan lengkap menutup aurat)
lalu cepat2 keluar dari bilik
dan menyatakan pendapatku
chief pekerja tu 
jeling aku bukan main
hehehe
hidup adikku !
kakak mane yang tak sayang adikkan?
last2 sekali lagi aku berjaya
pujuk mak ayah tangguhkan renovation
:)


B,


alhamdulillah
perasaan rasa bercampur aduk
banyak nikmat yang dikurniakanNya
di samping ujian2Nya
:)


ntah pape lah malam ni taip untuk you B
sorry ...



yang pasti
i miss someone
lame tak dengar kabar die
risau rasa
die ok ke?
sihat?
ada masalah ke?
hurm
muga die tak pape
kita doa same2 tuk die ye B?


for hubby ...
miss you too ^^

:P


kita satu :)

No comments:

Post a Comment