Friday, January 7, 2011

Beberapa pengakuan

Sebelum aku mencari solusi hatiku ini
Biarlah aku coretkan beberapa perkara nakal di hatiku
Kire inside me lah ( ahaks !
Semua yang aku sebut kat bawah, adalah dalaman aku, bukan  kat luar ye 
Malu jugak nak ngaku, tapi just state je lah :(
Owh ye lupe
Segala nombor/figure yang di pakai adalah contoh semata
Tiada kaitan dengan diriku atau sesiapa baik yang hidup atau tidak
Sekian harap maklum


Aku seorang yang suka menyeksi
Keseksian
Penyeksian
Yang menyesakkan dada dan melajukan nadi seorang lelaki


Aku seorang yang suka menggoda
Penggodaan yang amat mengghai***kan
Yang mendirect laluan darah ke peni*


Aku seorang yang manja
Kemanjaan yang mencairkan
Yang melembutkan dan menyejukkan hati seorang lelaki

Aku seorang yang suka perkara-perkara yang seksi, kemanjaan, penggodaan
Seperti tarian, gelekan, pakaian and high heels

I just love all that



Tapi...
Belum ada suami untuk di praktikkan :(
Kena sabar banyak-banyak
Siap kena puasa lagi. Heh.


Antara banyak-banyak lelaki
Yang dah berkahwin memang best cket
Badan bley tahan 
Sedap peluk
Angkat aku pun stabil je kot
Bley lambung-lambung skali  
Ish ish nakal tahap cipan
Part kematangan tu yang sangat alhamdulillah :P
Tapi takkan kot kan?
Aku ni perempuan, takkan melukai kaumku yang tersayang pulak kan?
Sekadar rasa best jerk, bukan pe pun :D


erm...
ape lagi ye kebengongan aku?
 yang senarai kat bawah ni pulak, memang dalam dan luar aku
memang aku buat secara realitinya
tak macam kat atas, banyak perasaan ja


aku seorang yang setia
amat setia pada cinta
sebab semua yang pernah mencintai aku mengakui aku setia
even encik yang hanya kenal aku through email and phone
pun akui aku wanita yang setia

aku seorang yang aktif
stamina aku tinggi
so aku boleh settle kerja berlambak dalam masa yang suntuk
be it housewife's work or assignment2x aku
cekap dan efisien dalam berurusan ke sana ke mari
amat suka joging dan buat kerja rumah
 
aku seorang yang suka travel
be it a day or few days
be it by car train or bus
be it alone double triple or family
be it rainy or not


aku seorang yang suka kereta dan motor berkuasa tinggi
sudah dan tengah belajar servis kereta sendiri
memahami enjin kereta
dan perkara yang patut tahu pasal kereta


kelemahan aku ...

aku seorang yang tak suka shopping
selalu kena marah dengan mak sebab tak teman dia shopping
barang-barang aku kebanyakannya mak ayah aku belikan
heh.
sampai ja umah ada tudung baru baju baru kasut baru handbag baru
alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah
dapat parents yang penyabar macam diorang


aku seorang yang selalu fail diet
sebab aku suka makan
tapi badan maintain :P
aku rasalah
dah suka menyeksi dan menggoda
takkan 38-36-40 pulakkan?

aku seorang yang emo jugak kot
sekarang cepat nangis berbanding dulu
zaman hati batu 
hurmm...payah jugak

aku seorang yang risau tentang kehidupanku
agamaku
owh bagaimanakah?
apakah?


***


baiklah
sekarang hati pun clear
nampak dah punca-punca
yang mungkin boleh contribute
pada ketewasan menjaga sekeping hatiku
mungkinkah?


yang sedang...
looking forward jawapan kepada penjagaan hati yang mantap

chaiyuk baby ^^












 












No comments:

Post a Comment