Sunday, May 8, 2011

Lagi 3 minggu T__T

2 malam berturut-turut aku susah tidur
masa aku rasa memecut laju
dari 2 bulan, sekarang tinggal 3 minggu
rasa tak senang duduk dah
serius !!!
tak pernah aku rasa tension macam ni
tension bila aku buang masa
dolu rasa best ja lepak2
masa awal2 tu pun ok je termenung sane tidur sini
tapi...
sekarang
rasa tak nak tidur dah
3 minggu lagi cuti berakhir
dan mula semester akhir
dan masuk ke alam barzakh
eh?                                  
kerja T__T


malam ni duk semak2 kembali
ape aku buat eh 5 minggu yang lalu?
-lalalala
-zzzzzzzzzz
-kemas store
-lalalala
-uhukuhuk
-isk isk
-belajar motor
-opocot
-erm
-tututututututttttttttt
-proootttt
-buku 1 + 1/2 je habis bace


ape ke hal?
banyak lepak je
waduh waduh

serius tension

dan satu lagi sebab tensi
PMS ^^
weeeee

aku jugak bengong
kerana aku jeles tengok BFF aku dah nak kawen 14hb ni
aku rase cemburu tengok orang bercinta
dan aku rasa gatai amat
rasa rindu dekat encik hubby
rasa tak sabar nak bercinta dengan dia
woi ! calon suami ko mane ?
eh takde lagi ke
T__T

jujur

aku rasa masa dah tinggal sikit
padahal banyak lagi rancangan aku 


jujur 
aku tak tahan
nak kahwin
nak bercinta
sakit tahan perasaan
susah keluar rumah
nampak lelaki sini sana
rasa lain macam
jiwa kacau
mak, saye nak kahwin 
please ...


dan paling jujur
aku rasa aku jahat sangat 
tapi setiap hari aku bangun
eh aku hidup lagi ke?
erm... ape nak buat hari ni
sebelum tidur pulak
bongok la kau
hari ni buang masa ja


aku tak tau
aku rasa ada 1 yang kurang
rasa nak sangat
nak 
mahu
amat


aku ingin...


mencintaiMu ^^

 

muga aku kuat untuk memperbaik diriku
ayuh kawan2
lagi 2 bulan ja tinggal
bulan mulia yang ditunggu2
ramadhan almubarak :)



"Ya Allah, izinkan kami ketemu ramadhan...menghiasi hari2 kami dengan ibadah terhadapMu...membersih relung hati dan jiwa ini...penuhinya dengan cinta mendalam terhadapMu...dan seterusnya memperbaik akhlak kami. Bantulah kami, berkahilah kami, jangan tinggalkan kami...walau sering gagal, kami takkan pernah putus asa untuk terus menggapai cintaMu...kami ingin mencintaiMu"

No comments:

Post a Comment