Monday, July 11, 2011

7 step ~


Hari ni aku berada di tahap iman paling rendah
Jadual hidup tunggang langgang
Mathurat ntah ke mana
Ngaji takde
Solat fardhu lewat
Bangun kul 5.44am pastu tidur balik
6.02 baru bangun
Lepas subuh tidur lagi
Huh...
Hingga ke petang tak produktif 

Hari ni aku berada di tahap iman paling rendah
Asik termenung jiwa kegundahan
Tedy rapat, kuat ku peluk
Sian die, mesti rimas asik kena peluk je

Hari ni aku berada di tahap iman paling rendah
Sampai dekat berapa post asik ngadu kat baby hari ni
Nasib baik baby tak banyak tanye kan baby?
Thanks tau baby , cayang die mmmuaahhhhh

Hari ni aku berada di tahap iman paling rendah
memang susah
walau ada encek tedy
kadang2 terbengong jugak
hurm

payah nak patah balik
kan best masa dolu2
jiwa otai je
takde pun jiwang2 gini
aduhai lah

macam mana nak ada jiwa kental macam aku dulu
aku tau aku boleh
tapi nape sekarang asik kalah je
bukan ada boyfie ke sape2 ke
yang jadi ujian sekarang adalah diri sendiri !

best tengok orang bercinta
ade pakwe sume bagai
jeles tengok orang dah kahwin
ade suami bulih cubit2   :p *nak kawen :(*
hurm...
aduh penin
baik sayang
kita mula perlahan2
langkah pertama , encek tedy sedikit sebanyak membantu

langkah seterusnya :

bila bengong *rindu/teringat ex/ jealous tengok orang lain bercinta*
1. pi joging/ work out (36-24-40) sikit lagi tercapai :)
2. makan coklat sedap2
3. tengok maharaja lawak
4. conteng2 kertas
5. mandi puas2
6. tidur cukup2
7. eh lupe ! solat ... erm patut wuduk + solat dolu , pastu ngaji :)


ok kite cube 7 step ni
tengok berjaye tak...


*selamat menguatkan hati sayang*

p/s : 5 daripada perkara di atas dah buat, tinggal 3 ngan 4 je
         nak tengok sepah lah :)



5 comments:

  1. Hehe encik psychopath

    Petang tadi dah habis dah saye tengok sepah
    Minggu yang dah dekat nak habis tu
    Hehhehe
    terhibur jugak rasa


    *memang saje tak tengok awal2, save untuk tengok time bengong2 atau penat study*

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. best nye teddy kaklong..hehe

    ReplyDelete
  4. ehehehehe~ *malu*

    malu sebenarnye encek wan kate gituw
    *blushing amat, nasib baik takde sape nampak*

    ReplyDelete