Monday, September 5, 2011

pembooster energy

bila terkenang balik saat2 buat keputusan
untuk menulis blog
(entry pertamaku)
aku yakin matlamat itu memang sedang tercapai
dan aku rasa amat selesa untuk mencoret di sini
seolah2 bercakap dan menegur diri sendiri

cuma aku mohon maaf kepada kalian 
yang terjumpa @ terbaca blog picisan ini
kerana sebagai insan yang macho
dengan jujurnya aku menyatakan
aku tiada apa2 misi @ visi untuk blog ini
ia cukuplah sekadar
temanku 
yang paling jujur  


di sini ku dapati
banyak idea2 dan ketenangan
tiap kali aku menulis
secara tidak langsung membuat aku 
berfikir tentang banyak perkara

mungkin bagi sesetengah orang
aku amat tidak matang
entry2 ku biasanya penuh unsur emosi
hehehhee
maafkan aku teman2

dan di sini ingin ku lahirkan penghargaan
buat teman2 yang sudi singgah dan mencoret di sini
kalian memang adalah antara insan yang bersamaku 
melalui zaman kegelapanku kepada pencerahan
hanya Dia yang dapat membalas budi kalian 

dan mungkin jua
di saat aku telah pulih
dan stabil insyaAllah
blog ini akan ku tinggalkan
menjadi kenangan sepanjang zaman
menjadi tatapan renungan juga pencetus pemikiran
dan di saat itu pastinya 
aku akan rasa sedih meninggalkan kalian

dari itu
ingin aku tujukan ucapan penghargaanku 
sebelum tiba masa itu
buat kalian
cik sar
encek psychopath
encek wan
kak zakie
encek botak
juga teman2 lain ... :)
terima kasih tak terhingga buat kalian 

tiada banyak masa buatku
exam lagi 6 minggu
penentuan hala tuju hidupku
muga semuanya dipermudahkan
dan insyaAllah lepas tu
aku akan bercuti 2 bulan 1/2
sebelum berdikari :)

dan insyaAllah...
aku akan menghiasi waktu2 akhir di blog ini
dengan karya2 yang lebih bermanfaat
(hehhehe...insyaAllah)

aku akan berangkat ke dunia nyata 
dan terus berhubung denganNya 
tanpa melalui blog ini lagi
kerna sekarang aku belum kuat
blog ini antara pembooster energyku






sekali lagi
terima kasih buat kalian
aku kan selalu merindui kalian ^^
























p/s : 
insyaAllah jika tiada aral melintang 
aku akan berangkat pada awal tahun 2012
selamat tinggal dunia blogging ...











***berangkat=meninggalkan blog

3 comments:

  1. assalamualaikum cik adik :)

    ~eheh. thank you so much. hope u happy always dalam apa jua yang kamu buat :)

    gud luck kamu nanti ya. study elok2. InsyaAllah. jika diberi kesempatan, bertemu kita lagi. InsyaAllah. :)

    ReplyDelete
  2. Hi kaklong..hi baby juga :)

    trima kasih juga kt kak long..sedih plak bace entry kali ni..sob sob sob..tetiba je

    anyhow..gudluck..wat yg terbaik masa exam nnti..isyaallah kaklong pasti bejaye..

    Selamat hari raya juge..maaf kalu ada komen2 sy yg mengguris hati kaklong..

    ReplyDelete
  3. waduh2 , sedih bace komen kalian... saye belum nak berangkat lagi...

    saje beritahu, untuk tidak menzalimi ikatan persahabatan...(chewah)

    tiba2 menghilang adalah tidak wajar bukan?
    (atas pengalaman sendiri juga)



    1. cik sar

    waalaikumussalam dear :)

    hheehehee
    kamu doakan saye yep
    cuak benor rasenye nak exam nih
    tak tentu arah rasenye
    makan tak kenyang
    tidur tak lena
    mandi tak basah
    ehehhehe :)

    owh muga dipermudahkan finalku ^^

    2. Encek Wan

    hi encek, hi cik bunga :)
    selamat hari raye maaf zahir batin ^^

    ReplyDelete