Monday, March 21, 2011

KeLiRu 2

Dan hatiku amat bergetar
Dengan ketulusan cinta seorang lelaki
Yang pernah hadir dalam hidupku

Air mata laju menghayati bait-bait lirik lagu kedua 
Yang menggambarkan kata hatinya



Betapa benar
Kehidupan ini tidak mudah
Dan seringkali ujian yang mendatang
Membuat aku lemah dan kalah
Dan aku turut merasa takut
Adakah aku akan terus terus begini
Janganlah setiap ujian ini membawa aku jauh dariNya
Janganlah aku tersungkur jatuh saat jalan menujuNya cerah terbentang


Benarlah, syurga itu hanya buat mereka yang layak...


Ya Allah, tunjukkanlah kami jalan yang Engkau redai
tetapkanlah yang terbaik buat kami
Seandainya Dia jodohku
Lembutkanlah hatiku untuk menerimanya
Satukanlah kami dalam ikatan pernikahan yang barakah
Kuatkanlah kami
Bantulah kami
Dalam mencari keredaanMu
Satukanlah kami kerana cinta padaMu

No comments:

Post a Comment