Wednesday, March 9, 2011

Red Alert !!!

Aku tak mampu lagi
Tak tertahan
Ingin ku luahkan
Tak tahu nak cerita dekat siapa
Kembali aku ke blog curhat ini

Sikit lagi
Sikit lagi
Tak sampai sebulan lagi
Kenapa susah sangat untuk aku teruskan
Kenapa berat sangat untuk aku habiskan
Padahal hampir bertahun-tahun hidupku bergelumang dengannya
Berhari-hari
Berjam-jam
Bersaat-saat
Dan di saat saat ini
Aku ingin berhenti?
Masa kecederaan !
Silap langkah, tamat segalanya
Mak ayah
Pak cik mak cik
Adik adik
Sepupu sepapat
Kawan kawan

Owh tidak
Kalau aku
Aku ingin quit
Ingin berhenti
Ingin lari

Aku ingin memulakan hidupku sendiri
Mengapa perlu aku teruskan sesuatu yang aku benci
Yang aku tak yakin
Tak mampu
Semak fikiran

Tiadakah jalan keluar untukku?
Aku ingin mati
Tapi belum ajalku
( Sediakah aku )
Aku ingin lari
Tapi nak ke mana
Aku ingin semua ini tamat
Tapi bolehkah?

Owh Tuhan...
adakah aku di ciptakan begini
adakah aku looser?

jauh perjalananku untuk sampai di tahap ini
tapi kini
aku tak mampu teruskan lagi
apa pilihan yang ada

aku tak tahu
tak tahu
tak tahu

rasa nak mati
rasa hidup tak beerti
tiada makna
tiada tujuan
owh apakah ertinya aku masih bernafas
apakah ertinya setiap denyutan nadi
apakah ertinya kehidupan ku ini

aku mahu keluar hang out
aku mahu somebody
aku mahu ceritakan kisahku
aku mahu bercerita
tapi aku tiada siapa-siapa
kecuali Tuhanku

apa yang harus aku buat
bagaimana nak teruskan hidup
apa tujuan hidupku
ke mana arah tujuku

adakah begini sudahnya nasibku
aku tak tahu
tolong aku
tolong aku
bantu aku
pimpin aku
tunjukkan ku jalan
sudilah bersamaku
mengharungi detik sukar hidupku
aku tak mampu

astaghfirullah
aku tak mampu T__T

No comments:

Post a Comment