Wednesday, August 24, 2011

baiklah. aja aja fighting!

alhamdulillah
memang besar hikmahnya aku cuti awal
mak ayah memang tak sabar2 tunggu aku balik rupenye
huhhuuuhuu ...

sebab?














































:)
alhamdulillah
Ya Allah kuatkanlah aku

rumah ^^

sebagai kaklong yang cemerlang gemilang terbilang
aku haruslah mengemas rumah
huiii sampai umah petang semalam memang rasa nak luruh jantung
bersepah
habis barang2 ayah dah alih
die semangat pulak planning itu ini
dan sebagai anak
takkan nak biar je pulak kan?
meskipun sebenarnye aku dah explain yang aku nak buat time aku cuti panjang nanti
which is after my final exam
tapi apakan daya ...
hajat kedua orang tua 
mencairkan hati aku ni :)

so baiklah
kaklong, 
aja aja fighting !

sahaja aku mengemas rumah kerana Allah ^^
untuk tidak serabut + sebagai suri rumah yang efficient ...

we must have a PLAN :)

RABU

tugas khas (untuk adik buah hati pengarang jantung)
- call UNITEN /UiTM 
- pos laju untuk J29 (penolong jurutera)

tugas am
- call sekolah untuk derma buku2 lama kt library (tadi jenuh aku kemas2 dari almari, dah siap ikat kemas, tinggal hantar je esok)
- back up plan : if sekolah tak nak --> hantar Pusat Kitar Semula
- basuh baju
- juga kemas ruang tamu 


KHAMIS

tugas khas 
- servis kereta
- road tax kereta
- cuci kereta

tugas am
- cuci toilet depan/ belakang
-KIV kemas dapur
-KIV mengecat 

JUMAAT

alhamdulillah , hanya tugas am --> bersiap kemas barang balik kampung 
*** KIV kena kemas rumah mak ayah yang kedua ^^




sekian dulu dear baby,
kaklong buleh !
aja aja fighting !!!



***ibadah + study,  jangan lupe pulok >O''0<



amaran
tahu entry ni poyo amat :(
saje nak kasik semangat kat diri sendiri 
sebenarnye kalu nak diikutkan 
nak escape jer  kalu bisa
aku lebih prefer untuk study
maklumlah exam dah nak menjengah ni
huhu ...

astghfirullah
dear sayang
bersihkan hatimu
aja aja fighting !

No comments:

Post a Comment