Sunday, August 14, 2011

full house ~

dear baby ...
ayah tak kasi pi servis kereta
die nak belanje :)
jadi kene tunggu bonus raye masuk ^^
alhamdulillah
ayah jugak suh adik2 aku cuci kete :)
yeay !!!


cume tinggal dapur ngan mop2 je tak buat lagi ...
boringlah, asik kene kemas umah je :(
tak buleh MC ke?


baby ...
tapi kan bile tengok cite full house
best pulak kemas2 ni
hehe ^^


ok pas Asar ni kite kemas ok?
memang boring ...
tapi kite niat keranaNya yep?

owh ye... hero dalam full house tu
sejibik macam ex aku
suke marah, tengking, buli aku
terkenang pulak kat die
die ape kabar agaknye?
rindu aku tak?




ade sekali tu, tak ingat malam ramadhan ke berape
die kol aku
semata2 suh aku dengar lagu ni 
dalam hati...
apakah?
:P
ish 
bengong pulak petang2 ni


hurm...

k baby
jom Asar
pastu kemas dapur
:D


makanan berbuka da settle
hari ni insyaAllah makan sup tulang buka nanti^^
nyum nyum :)



3 comments:

  1. hi kaklong..hi baby..:)

    suke jugak tgk cite fullhouse tu..

    ReplyDelete
  2. Hero dalam fullhouse tu sy la. Bi Rain.

    ReplyDelete
  3. hehe ...

    1. hi encek :)
    sukati die je nak hi kat baby saye
    ggrrrrr >0_0<

    2. encek psychopath

    :P
    hero yep
    waduh2

    ReplyDelete