Tuesday, September 27, 2011

cinta elysa

dear baby
:)

malam ni tak jadi mengemas
semua sebab BOTAK !

hehe
aku dah terpengaruh
adik-adikku yang minat dengan JUVANA tuh
sekarang bakal jadi mat jiwang pulak
semenjak botak berlakon cite cinta elysa tu
huiiii
semua pakat dok tengok
aku pun joint sekaki
tak kuasa nak kemas sorang2
emak pun same

cume aku kene buli cket
dah ramai2 tengok tv
mesti kena ade sumthingkan?
adik2 demand nak minum vico panas2 
(depa suka air kaklong buat-sodap :p)
so aku pun buatlah
pastu emak pulak nak kopi
aku buat lagi
last2 aku yang tak sempat tengok
terkocoh2 aku
tapi comel lah botak tu
macho sungguh
ade gaye ex aku jugak
eh?

ok kembali waras
kembali waras
:)

Botak !
i miss you :)




:)


 

2 comments:

  1. adoi sama terjebak pula :P

    salam kamu :)

    ReplyDelete
  2. wslm dear ^^


    hehehhe
    tulah
    udah terjebak
    tapi macam best pulak
    tengok ramai2
    lagipun botak tu
    teringin nak tngk
    dari ganas2 jadi jiwang
    mesti punye one day
    die akan jatuh hati kat heroin kan?

    agaknye lah
    hehehhe

    tapi yang pasti
    sangat best
    sebab tengok dengan adik2 :)

    time juvana dulu tengok awal2 je
    tak mampu nak ikuti
    ganas amat
    hati tak bley tahan :P

    ^^

    ReplyDelete