Wednesday, February 15, 2012

mengurus sebuah kehidupan... 2

B,
nampaknye kene ada diari kehidupan lah
supaya senang nak manage
dulu ingat ade B je dah cukup
awal2 rasa ok
tapi dengan B
rasa tak tersusun pulak
aku rasa kene ade at least yearly plan 
and 5 to 10 years plan
senang cket

so B, how?
hurm...
takpe, kite buat kat B dulu
nanti2 ade rezeki carik buku diari yang comel2
kite conteng kat sane je yep :)

buat sementara waktu ni ...
rata2 plan sume flow smoothly
just daftar cukai + zakat --> bila cukup setahun kerja

sekarang tugas am aku:

1) push adik no 1 sambung belajar
2) tolong adik no2 pilih kos nak belajar ape kelak --> awaiting SPM result
3) push adik PMR supaya belajar rerajin --> target masuk asrama penuh cam aku :)
4) adik perempuan aku ni, target : kuruskan badan die... macam mane? nanti fikir
5) mak ngan ayah ? kumpul duit --> settle kad kredit + pi haji + tambah rumah


ok sayang? 
chaiyuk ^^

2 comments:

  1. Saya ok je...ihihi..tibe2 je kan

    hi kaklong..hi B

    suka idea tntang plan kaklong tu..

    semoga segala plan2 kaklong tu berjaya terlaksana :)

    nak tumpang cakap chaiyuk !!

    ReplyDelete