Tuesday, March 20, 2012

its a last weeeeeeekkkkkkk ever

Salam B,

This is last week B
Setelah 4 bulan yang mentraumakan
Alhamdulillah tadi exam baik punya jawab soklan
Berani2lah diorang suh aku sambung lagi with the same department
Aku side kick masing2 
Pastu blah berhenti kerja laju-laju

B,
Alhamdulillah
Akan berakhir semua trauma
Esok dapat result exam
Mudah2an baik je
Tak sabar nak proceed with the new department

B,
Muga department baru nanti 
Lebih semangat dan ikhlas kerja
Lebih chaiyuk !!!
Dan D.I.S.P.L.I.N

Kenapa?
Sebab tak lah nanti habis 4 bulan terkontang kanting bersengkang mata
Nak bace buku 
Cover whole topic just 1-2 nights
Memang gile binti psycho

B,
jugak berharap emosi mental dan fizikal lebih stabil
secara bonusnya, 4 bulan ni aku dah lost almost 7kg
its a yeayyy :)

dan secara realitinya,
aku telah hilang kehidupan sosialku
aku telah tidak melakukan kerja2 gadis - seperti menolong emak, kemas2 rumah
aku telah tidak menjadi kakak yang baik 
kui kui kui

aku hanya tido -keje - tido - keje
dekat sebulan 2 ni ja pandai makan-keje-tido  ^^


ok B,
harus waras dan matang
tabah dan tidak emosi
kesian mak
kesian ayah

chaiyuk sayang :)




Muga jadi anak solehah , amiiiinnnnnn

2 comments:

  1. Assalam..hi kaklong

    Aminnnn..smoga mejadi anak yg solehah..

    smoga mendapat result yg bagus :)

    ReplyDelete
  2. :)

    rajin bakal pengantin baru kite ni
    kidnap nanti baru tau :p

    mekacih anyway ^^

    ReplyDelete